Reviews

We doen ons werk en liefst zo goed mogelijk. Nee, we blazen niet hoog van de toren. We houden van ons vak en ja, dat mag je zien. Des te leuker als het ook gezien wordt, want iedereen vindt het leuk om complimenten te krijgen. Het zijn blijken van waardering die ‘nagloeien’, alleen al omdat ze uitgesproken worden. Hieronder zomaar een greep uit de vele complimenten die we mochten ontvangen.

  • Hi both, 
    I just wanted to say a belated ‘thank you so much’ for all your help and everything that you did last week. Feedback has been SUPERB and everyone said that the Fox event was by far the best. Thank you both for all your hard work and for giving up your lives for Fox for the week. We hugely appreciate it. Here’s to next year…! I hope you’ve both caught up on your rest and had a lovely weekend.
    Hope to speak soon.
    Thanks again,

    (Marketing and Event Manager of a large American multimedia-cooperation)

  • John, Kees, Ik weet niet wie erover gaat, maar ik wil graag kwijt dat ik ons huidige taxi-bedrijf (Verhoef of zoiets?) voortreffelijk vind! Keurige auto’s, keurige en kundige chauffeurs, keurig rijgedrag etc. Houden zo, zou ik zeggen! Voor de goede orde, ik krijg geen provisie! 

    Groet, Jacques

  • Geachte heer Serné,
    Graag wil ik u bedanken voor de uitstekende bus en chauffeur (Nico Buissant). Het bezoek aan Rotterdam was een groot succes.

    Vriendelijke groet,

    (Stafmedewerkster Directoraat-generaal Buitenlandse Economische Betrekkingen van het Ministerie van Economische Zaken)

  • Goedemorgen,
    Misschien kunnen jullie onderstaand bericht van de heer …  doormailen naar het taxibedrijf.
    Leny

    Afgelopen weken, tijdens de vakantie van Roel, heeft Verhoef een vervangend chauffeur geleverd. Ik hecht eraan door te geven dat dit een voortreffelijke vervanger was, stipt en correct en buitengewoon aardig. Complimenten geven we minder gewoonlijk door dan klachten, maar ik hecht eraan te melden dat dit een buitengewoon prima functionerende vervanger was. Dank aan frontoffice voor de goede zorgen.
    Groet,

    (Voorzitter van een overheidsadviesorgaan)

  • Een belangrijke relatie van Unilever belde ons zondagmorgen om 10.35 uur waar zijn auto bleef, maar die kwam exact volgens planning pas om 11.15 uur. Bleek achteraf dat zijn secretaresse een vlucht had omgeboekt zonder dat hij het wist...

    "Ik kon al niet geloven dat Verhoef er niet op tijd zou staan, in de afgelopen 30 jaar dat ik vervoer gebruik heb ik maar één keer hoeven bellen en toen bleek er al een vervangende auto onderweg te zijn om zijn gestrande collega te vervangen. Wat een klasbak van een bedrijf heeft u! Maar vandaar mijn telefoontje omdat ik al na 5 minuten ongerust word. Zeker als ik weet dat Verhoef wordt ingezet en er dan nog niet staat...maar dit keer was de communicatie van mijzelf en mijn (ex)secretaresse niet 100%, dus zult u mij niet meer horen. Alleen nog om te zeggen dat ik echt vind dat u een pracht van een bedrijf bent met op alle fronten uiterst bekwaam personeel! Goedemorgen en graag tot horens."

Neem contact met ons op